måndag 7 maj 2012

Ni vet känslan, när man ska iväg å träna. Helt själv, och råkar slänga sig i soffan bara några minuter innan, och knappt orkar hålla ögonen öppna, men ändå lyckas ta sig iväg och köra ordentligt 60 minuter och efteråt känna sig sjukt nöjd. Så känner jag just nu.

Annars blir det aldrig långtråkigt dehär två veckorna framöver. Hockey-VM har startat. Sverige har vunnit 2 av 2 matcher och spelar strax sin tredje. Har följt och tittat på de flesta matcher faktiskt och är nog mer insatt än jag någonsin varit. Skriver, noterar och kollar. Ikväll tänker jag dock se hockeyn själv. Utan sällskap för en gångs skull (tror jag). Inte alls speciellt roligt, men jag känner mig inte på supersocialt humör och är dessutom sjukt trött så jag tänker bo i soffan med en kopp té och kolla.

Helgen har varit lugn men awesome. Hockey hockey, jobb jobb, vänner, skratt och lite mer hockey. Får hoppas det går sjukt bra ikväll, och framöver för Sverige. Jag hoppas verkligen på ett guld i år, och håller tummarna för att vi får spöa finland i finalen och ta lite revansch från förra året :)

Aja, snabbuppd. nu när internet funkar. Det har krånglat som fan den senaste tiden.

Ajust... Halvbadade på nydala igår ;) Eller..... jag gick ut i vattnet upp till knäna, och jag ska berätta en sak. HE VA KALLT!

Inga kommentarer: