onsdag 10 augusti 2011

Åååh, känner inget bloggsug.. Vill kunna mobilblogg , men ni får hålla ut tills strax efter 13 september, för då har jag förhoppningsvis köpt en ny . . . . Sen att min kameraladdare är kvarlämnad på gotland suger för jag har ingen vanlig kamera heller.

Dagen har tillbringats på Nolia och nu på kvällen var vi å kolla Björklöven vs. icebreakers. Mäktigt att se alla dessa storspelare på så nära håll. Fällde även en och annan tår av olika anledningar. Foppas insats till den cancersjuka pojken som inte kunde komma och kolla på sin idol, och när pojkar -03 fick spela med utvalda stjärnor. (Sedinarna & Hedman bl.a). Huuuur gulligt det var vet bara dom som var där och såg, men jag TROR på #12 i lövens -03lag. Han va kungen av allt ;P

Imorgon blir det tidig träning innan jag hämtar upp en av mina favvosar kl 13.00.

Inga kommentarer: