tisdag 23 augusti 2011

Önskar ibland att jag hade ett helt annat liv. Eller, inte ett annat liv. Jag är jag, mamma är mamma och mats är mats, men att jag själv gjort något annat. Skulle vilja tycka att jag gjort något bra. Skulle vilja vara duktig på nånting. Denhär dagen har blivit en sån där "dålig" dag. Är trött eftersom jag aldrig får sova mer än 30 minuter i sträck på nätterna. Är less på mycke saker som inte kan nämnas här. Är less på mig själv. Less på att jag är så sämst på att vara ensam. Hatar att vara själv. Kan aldrig uppskatta en "egenkväll" som många andra.

Snart flyttar dessutom Anna från berget. Den människan som jag kan träffa snabba stunder föratt få ventilera mig när jag inte orkar åka långt. Den människan som är typ den ända av mina vänner jag träffar under veckorna(och som visar att hon bryr sig). Känns dystert på något vis. Tomt.

Det ända som känns okej, är att jag har träningen. Trots att det går åt helvete ibland. Trots att ingenting blir som jag tänkt med vikten hur mkt jag än tränar (måste lära mig äta rätt) och trots att jag ibland gnäller över den också. Men efter ett träningspass blir jag alltid på lite lite bättre humör. Men ibland känns det även som att den är ivägen för ett socialt liv. Man blir lite besatt.

Äh, shit the same. Ska dö ett tag innan pumpen kl 19. Önskar att jag hade någon av mina vänner (förutom mamma, som jag förövrigt inte skulle klara mig utan) ville träna med mig. Att man kan tagga varandra. Laga mat ihop. Träna. U name it. Saknar lite när Anna Isaksson bodde här. Allt gick liiiite bättre då, även fast vi bodde sjukt trångt.

Nä, sluttjattrat.