måndag 3 december 2012

Är sjukt less på att göra illa mina fötter.
Hälsenans tur igen. Tack och lov har det inte blivit någon inflammation eller så. Dock kan jag knappt ha skor på mig. Dom ligger och trycker så förbannat på hälsenan vilket gör att jag inte kan träna. Missar ååååter igen Attacken ikväll alltså. Jag mår på riktigt dåligt om jag inte får fara dit.
Men men. Inte mycket att göra åt. Ska köra Pump imorgon iallafall. Det ända jag kan träna, eftersom jag kan vara utan skor. Inte skönt nånstans, men det går.
Skulle verkligen vilja hitta nån awesome gymhomie. Skulle vilja börja styrketräna på riktigt, men jag känner mig själv tillräckligt så jag vet att jag inte klarar det själv utan behöver hjälp, och pepp.

Ikväll ska jag istället fixa och dola här hemma. Julklappar som ska göras, eller iallafall börjas på. Kanske slänga ihop ett gäng lussebullar bara föratt få julkänsla. Ska dessutom få hjälp med allt detta. Bolla ideér eftersom vi båda har samma julklappsidé. (jag är egentligen rätt värdelös på det jag ska ge mig på, så all hjälp är bra hjälp liksom).

Så summa sumarum kan det bli en bra kväll trots att jag inte får träna. Jag hoppas det iallafall.

Inga kommentarer: