söndag 16 december 2012

Vet att det inte varit så mycket action här. Av många anledningar. Vet inte vad jag kan, eller vill, skriva. Har hänt rätt mycket på sista tiden. Många irritationsmoment, och jag blir så sjukt less.

Det finns en anledning varför jag trivs bäst med att umgås med killar. Har få tjejkompisar som jag känner verkligen är mina kompisar, och dom vet vilka dom är. Men är så sjuktligt less på skitsnack, lögner och känslighet. Har vissa "vänner" som tar mer energi än vad man får, och jag orkar inte med folk som suger ut den lilla energin jag har.

Hursom.
Är hundvakt i helgen. Åt gullRally. Jobbar också. Fredag blev det filmmys med Pernilla, och igår hängde jag och Anna på forslunda ett tag på julmarknaden. Drog till Anna och käk, sen hem. Filip dök upp hos mig efter ett tag och vi glodde film och kort hela kvällen.

Ska pallra mig iväg på CX och pump i eftermiddag har jag tänkt. Kanske lyxar till det med bastu efter. Undra om någon av mina träningskompanjoner vill joina.

Vi hörs när vi hörs.

Inga kommentarer: