måndag 7 januari 2013

Nytt år och kanske ny start på bloggen?! Det får vi se. Jag ska göra mitt bästa, men nu när jag har en telefon som fungerar använder jag knappt datorn längre, och att blogga från mobilen är rätt drygt, även fast det dock är lättare nu än med min förra skittelefon (som nuförtiden används som festtelefon).

Nyårafton var awesome. God mat, underbart sällskap och goda drinkar. Innan tolvslaget smög tiden fram, men efter raketerna sa de va swosch så va klockan halv 5. Själv trodde jag då klockan var kring 02, så jag drog efterfest hos mig till 07 på morgonen tydligen. Huvva så hemskt. Jag är verkligen för gammal för såntdär.

Och exakt. Blev stört sjuk. Kräktes två dygn och sedan fick jag nått på balansnerven så jag gick omkring och kände mig full yttligare två dagar. Jobbade trots det då en dag hemma från arbetet gjorde att jag klättrade på väggarna och blev deprimerad.

Har dessutom äntligen kommit igång med träningen. Det finns inte ord som förklarar hur jag trivs på Träna. Jag vet att jag tjatar om det, men jag kan inte säga det för många gånger. Alla är så störigt underbara och duktiga så ord finns inte.

Imorgon är dagen med stort D. Dagen jag gruvat mig för flera månader. Dagen där jag och mamma inte kommer göra annat än oroa oss. Jag har en klump i magen och är känslig som aldrig förr. Morgondagen kommer att vara den längsta dagen på flera år. 8 Januari, måtte det gå bra!

Så, det var en snabbuppdatering. Lite bilder från nyår kommer här. (Nu ska ni bli lite imponerade över att jag lägger upp bilder, ooooookeeeej?! ;) )















Inga kommentarer: