tisdag 22 januari 2013

Usch vilken värdelös period jag är inne i. När det gäller allt, verkligen allt. Träningen går inte alls speciellt bra. Jag är där, gör det jag ska, men har noll energi och känner mig absolut inte lika glad efteråt som jag brukar. Ryggen jävlas lite mer än vanligt och även knän och fotleder. Jag otrivs med mig själv något så utåt helvete. Ser fel i det mesta. Är less på folk. Är less på vardagen samtidigt som jag är less på helgerna. Ingenting känns liksom bra. Dåliga tankar angående folk som jag knappt pratar med. Stör mig på att jag är som jag är. Stör mig på att jag aldrig säger ifrån. Stör mig på det minsta. Less på saker angående jobbet. Less på Umeå och även fast det tar emot att säga, så är jag även lite less på träningen. (Pushande gymhomie sökes)! Dessutom saknar jag folk som glidit iväg, och att jag dessutom inte riktigt förstår varför det blivit så.

En allmänt sugperiod i tell you.



Inga kommentarer: