onsdag 16 juli 2008

mys.

Det va så himla mys igår. Öppnade ballkongdörrn och la mig i soffan och glodde tv och somnade förståss. Vaknade av att det smattrade massa regn ute på ballis och att de va sådär kallt så det vart asmysigt när jag hämtade täcke och kudde och la mig i soffan igen, precis när "mass"morden i midsummer började. Så, smattrande regn på ballis och en kanonmysig serie. Det kunde nästan inte blivit bättre.

Idag är det iaf bättre väder. Vi satte oss på taket på fikat och solade. De va mys. Annelie fifflad med mitt hår. Hon är sååå snäll. (hon vet att jag älskar när folk håller på med mitt hår).
Nu ska jag strax ner till Simon, bränna lite bilder och ligga lite i solen och senare ikv ska jag, han, Micke och Tomi eventuellt åka och spela lite beachvollyboll och om vädret tillåter så blir det kanske ett eller två dopp i något vatten nånstans. Allt beroende på vars vi ska spela.

Om jag kommer ihåg dedär med bilderna (som jag brukar vara bra på att glömma), dyker det nog upp bilder från vännäsdagarna och stughelgen ikväll eller i morgon eftermiddag. Allt beroende på hur sent jag kommer hem ikväll, men jag hoppas inte det blir så himla sent.

Somsagt, bara diska undan lite then i leave.

byebye.

1 kommentar:

Anonym sa...

allt för dig, söting!