torsdag 3 juli 2008

Sol&bad

Nu vankas snart en liten tripp till brännland med Anna, Simon, Timmy och Robin. Bad och sol, bättre kan det inte bli efter en hård arbetsdag. Imorgon slipper jag GDL och ska tillbringa hela hela dagen med Annelie på UTCF. Det kommer nog bli riktigt bra tror jag. Jag & Annelie är världens bästa jobbteam kan jag lova. Hon är en ruskigt bra tjej. Så det så! ;).

Pratade lite med Simon nyss om att eventuellt dra till sundsvall i helgen på gatufestivalen. Det är sommar och då MÅSTE man åka på sånt. Sen nästa helg är det vännäsdagarna, och helgen efter det åselemarknaden, sen 2 helger efter det är det storsjöyran i östersund. & då har jag tillochmed semester. Denhär sommaren kommer nog att bli en av dom allra bästa :).

Nu ska vi dra å käka sen fara å bada gärnet i klarblått vatten, och kanske tillochmed att man kommer våga hoppa från en klippa eller två.

see ya.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för att du ringde och grattade tösen i dag :-) Hon blev verkligen glad!!

Har du inte bytt färg på bloggen ännu? Kära mamma klagar eftersom hon inte kan läsa... Byt för mostras skull ;-)