måndag 14 juli 2008

stugtrippen.

En kanonbra lördag/söndag med kära vänner, rottisdräggel, finska kommandon, iskallt badande, kokhett badande, vedhuggning, kubbspelande, massa öldrickning, prat och massor av skratt. Jag har verkligen haft det hur bra som helst. Så tusen tack alla, tusen tack.

Jag älskar våran sommarstuga. Det gör jag verkligen.
Det va så kul att de andra också älskade att avra där,
och att det första dom sa när vi komme tillbaka till stan
var ; "- Sandra, visst kan vi göra om detta? Fast stanna
en hel helg. Det är så kort om man stannar bara 1 natt.".

Ohja, om far min tillåter, så lånar vi gärna stugan fler gånger:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

¨Vadå far ? Far du några fler gånger till älskade stugan! !...tycker avundsjuka jag,,,,,själv kan jag bara, högst åka till Lundins för att handla mjölk....så jag hoppas verkligen att du "pussade" stugan hundrafyrtioelva gånger från mig ?.....och som sagt Far och jag tycker att det är "nice" att ni utnyttjar resurserna.....men hoppas att det är lika intressant att underhålla detta paradis ? !
Kram
K

Sandra sa...

Vi kom på det. vi kunde faktiskt ha klippt gräset innan vi åkte, men det kom vi på när vi var hos farmor och hade lämnat nyckeln. hehe!