tisdag 20 april 2010

Denhär dagen har varit fruktansvärd. Nog för att jag tycker det är ruskigt kul med Hille, Tove och Sara på dagarna, men alltså. Inlärningen är inte på topp. Typ som att lära gamla hundar sitta på ett annat språk. Efter dagens 6 timmar undervisning i tre olika "ämnen" känner jag mig helt död i huvudet. Jag lever just nu i oktober -04 enligt vad jag skrev i mina papper. Då har det slagit slint någonstans. Men oj så vi skratta åt det.

Fick iaf sluta tidigare, så då stack jag iväg och träna så jag fick det bortgjort för dagen. Det är dock så SJUKT tråkigt att vara där själv. Gymmet är smockfullt av biffiga saker som verkar kunna det dom gör, så man känner sig bara uttittad, och det känns bara som att allt man gör är fel. Men jag gick in i min bubbla och höll mig där tills jag var färdig. Hälsade artigt på de som hälsade men icket mer än så.

Nu, ska jag duscha, fräscha till mig, få i mig något ätbart och sen åka iväg till Anna och snacka lite :) Sen är det ju CL ikv så det blir spännande! Go B!.....

Inga kommentarer: