torsdag 29 april 2010

Sitter hos Vicky nu och väntar på att tvätten ska bli klar. Hon fyller år idag - grattis!! :) Taggar upp inför deras födelsedagsfirande i morgon. Känns otroligt skönt att vara ledig faktiskt. Få sova ut och slippa stressa efter jobbet.

Sista dagen med Tove på jobbet också. Vi "sörjde" det genom att äta lunch på restaurangen och sedan glass på det. Kommer blir riktigt tråkigt på måndag och framöver på jobbet.

Annars har jag bestämt att börja stenhårt igen med träning och dyl nästa vecka. Jag känner verkligen hur fläsket börjar lagra sig vilket gör att humöret inte är det bästa jämt. Är inne i en sån period nu när allt bara känns fel. Men det brukar gå över efter ett tag.

Utöver det, vill jag bara säga att jag älskar min pappa och min lillebror extremt mycket (självklart mamma och Mats också. Är så glad över att jag fick en sån bra "extrapappa".) och hur kul det är att se min far så himla lycklig. All kärlek till er. <3


Inga kommentarer: