måndag 12 juli 2010

Jag skulle vilja att någon bara satt här så jag kunde få ösa ut all skit jag håller inne hela satans jälva tiden. Jag klarar verkligen inte av att ta itu med mig själv. Jag klarar inte av dethär överhuvudtaget. Kan jag bara få slippa drömmarna, sluta gråta och få sova nån satans jävla nattjävel!!!!! Hungrig är jag också, men har typ inte en pinal i kylen. Vemfan orkar laga mat till sig själv liksom? Folk säger att dom typ är stolt och glad, tycker att jag gjort rätt å att det kommer bli lätt, men vafan hände med vad jag känner?! Vemfan bryr sig om det liksom. Näe, stänga av mobilen ett tag, låta bli datorn och låsa in sig från omvärlden ett tag kanske skulle vara det bästa!!!! ÅKA BORT!! Fans satans jävla fittor alla är.



^Å^ÅÅHK;M-ölekdsh'^Ä>ÅÖkHÖOIHKÖFDSJHÖOLHgdsjaogijs
Död åt allt

Inga kommentarer: