torsdag 8 juli 2010

Sjukt hur allt ändras fort. Från otroligt lycklig ena sekunden med underbara vänner, till att bli totalt jävla olycklig när man väl blir själv. Billigt. Pallar inte bry mig, men vissa saker ättrar sig fast mer än andra. Men jag är lycklig över de vänner jag har, och de stunder jag väl svävar på moln. Utan dessa få men fina människor skulle jag inte få ihop pusslet. Det har jag inte fått ännu heller, men det saknas mindre bitar.

Har iallafall en underbar tid på jobbet. Och det är min lyckliga tid just nu. Iaf när det är bra väder. Och i helgen ska jag rymma hemifrån. Har planerat att inte komma hem något alls innan söndag typ. Får se vars fotbollsfinalen ses, men inte här iallafall.

Näe, nu ska jag försöka sova. Och hoppas på att få sova någon timme i rad denhär natten. Vore kul om man kunde sova från det man somnar tills det att väckarn ringer - bara en natt. Skulle verkligen behöva det.

Vic&jag inatt på ballis. Såpbubblorna is the shit!

1 kommentar:

vicky sa...

tack för att du inte tog någon av de mer ocharmiga bilderna på mig! :) kommer sakna dig i helgen iaf!!