måndag 18 oktober 2010

fyyy! Tycker inte om måndagar. Plus att jag har en jobbhelg att se fram emot. 12 dagar i rad på jobbet. Jätteroligt, verkligen. Har kommit till en period där jag tänker tillbaka några år. Hur annorlunda allt var. Funderar vad som hänt om man tagit andra beslut när man varit tvungen att välja. Speciellt när det gäller två saker. Om jag inte varit så satans kräsen. Om jag bara kunde ha känt det jag känner idag. Insett att det är sånna människor som är bra.

Nu får man liksom nöjja sig med det man har. Inte föratt det är dåligt just nu. Men det saknas liksom något. Och jag är inne i en sån period där detdär "något" hade betytt extra mycket.

Ska på banken på onsdag också. Ordna lite grejer. Sen hoppas jag på en utlandsresa över nyår, eller direkt efter. Har även planerat in att jag ska hoppa fallskärm. Men när är ännu oklart.

Jag älskar äventyr. Adrenalinkickarna är lovely.

Tack å hej.

Inga kommentarer: