söndag 3 oktober 2010

Ge mig en stuga, långt från stan, ute i skogen, med massa "arbete" och jag trivs.

Var i stugan igår med lite folk. Badade badtunna, spelade spel och skrattade ungefär hela kvällen. Trivs verkligen där. Slappnar av på ett sätt som jag aldrig kan göra i stan(vilket vissa andra också verkade göra ;) ). Jag trivs verkligen i naturen. Jag är nog inte en stadsmänniska egentligen. Jag vill vara ute. Skulle vilja åka å typ bergsklättra, bestiga nått sjukt högt berg. Nått kul, jobbigt och sjukt äventyrligt!

Nu, tillbaka till vardagen.
Jag slutar röka idag. Ingen ciggarett på hela dagen, inte i morgon och ingen dag framöver. Jag hoppas och tror verkligen att jag klarar detta. Sen är det slut med allt onyttigt. Och sen ska jag hårdträna och käka GI.

Så snälla vänner, ni får ha lite tålamod med mig nu i början om mitt humör är dåligt och att mitt dåliga tålamod är ännu sämre, jag lovat att inget är personligt ! :)

Och om det skulle komma nått irriterande inlägg framöver, beror det förmodligen inte på något speciellt, utan att det bara är en dålig dag .. . . . .. typ!

Inga kommentarer: