onsdag 25 april 2012

Har helt tappat bloggtaggen. Väntar på lite medvind i mitt liv bara. Var länge sedan nu så det borde väl komma snart?

Annars insåg jag precis hur mycket jag går å grubblar på saker. Varit å tränat as usually, och kommer hem å ska öppna lägenhetsdörrn, och står som en galning och trycker på "unlock"-knappen på bilnycklarna och håller ändå på så, såpass länge såatt jag hinner irritera mig över vafan inte dörrn öppnas för! Mycket i huvudet, joooooodå.

Nu ska jag ta mina utpumpade ben på en PW med Pernilla och Troja. Är helt sjukt nöjd över hurpass vi hållt våran vänskap så sjukt länge. Vi har bråkat, tjaffsat, inte hörts på typ månader, men alltid, och alltid, rett ut saker och ting och aldrig varit långsinta. Det är nog det som krävs föratt vänskap ska hålla. Ärlighet och just det att man säger till varandra vad man tycker utan att den ena blir vansinnig och aldrig pratar med en igen.

Inser att jag är omringad av så underbara människor, men ändå känner mig mest ensam i världen!

2 kommentarer:

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pernilla sa...

...Och aldrig blir du av med mig heller!
KÄRLEK! <3