söndag 1 april 2012

Ibland blir jag så ledsen och arg på mig själv. Att jag inte kan vara starkare än vad jag är. Jag hade kommit så himla långt men att beslut kan bli så fel. Jag trodde verkligen att jag skulle klara av det, men tydligen inte. Kan dessutom inte prata med någon om det. Inte någon alls och det gör mig ännu mer frustrerad.

Trotsade iallafall sjukan och for ut och roade mig igår ändå. Nyktert dock, men ack vad roligt det var. Va på Umeå RC och körde RCbilar. Va stört kul faktiskt. Kom trea av nio dessutom så det va ju inte fy skam. Sebbe vann, men på fusk eftersom han kört sånnadär bilar förr ;P. Blev en sväng på krogen, men åkte ganska snabbt hem.

Nu måste jag sätta mig å plugga hela dagen och kvällen. Har så sjukt svårt att koncentrera mig nu när det är så mycket annat som snurrar i huvudet, men jag har inte så mkt val än att försöka.

Nu längtar jag så himla himla mycket till torsdag bara. Påskhelgen väntar och jag tror och hoppas att den kommer att bli lika awesome som vanligt. Linda m. familj kommer ju upp och som jag saknat dom. + de flesta andra. Jag känner verkligen hur jag behöver få komma bort från vardagen och leva i min underbara bubbla som jag är i på påsk.

Tack och adjö!

Inga kommentarer: