torsdag 5 april 2012

Typiskt igår. Hade ETT fel för mycket, som dessutom var ett så stort slarvfel så jag blev arg på mig själv. Såå... omprov väntas. Hade hellre haft typ 10 fel för mycket så man vet att man verkligen inte pluggat ordentligt osv. Bröt ihop lite lätt när jag ringde Mats efteråt. Mycket pga av besvikelsen på mig själv och hur gärna jag verkligen hade velat klara det innan påskhelgen.
Åkte förbi på tjäris en sväng efteråt där det va lite öldrickning och så (nyktert för mig) föratt försöka få tankarna på annat. Fina älskade vänner. Ni är så underbara.

MEN!

Det possitiva med påsk är att jag går in i min lyckobubbla hur jag är mår denhär helgen på året. Påsk är lätt den bästa långhelgen på hela året, och något jag alltid längtar till.

Får se hur mkt skrivande det blir under helgen. Lär mest bli mobilbloggning, men det är ju alltid något!

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: