torsdag 12 juli 2012

Länge sen sist i know. Har inte tid att blogga typ. Har hänt allt och ingenting sedan sist. Jag är glad mer än ledsen nuförtiden, och det är ju ett framsteg. Vet precis vad det beror på också, men det håller jag för mig själv.

Min fina bror från götet har kommit upp på norrlandsvisit. Alltid kul att träffa honom, även fast jag har jobbat hela veckan och inte haft tid och hänga speciellt mycket. Men imorgon får jag semester. Lär väl ska firas med iallafall ETT glas vin ;).

Är även hundvakt åt Noppe. Simon och Johanna har åkt till sthlm så det är klart man ställer upp. Men detta huuuundhåååår! Ett evigt mörker ;)

Somsagt. Semester imorgon. Känns bra. Fyra veckors ledigt med massor av roligheter inplanerat! :) Får väl se hur effektiv jag är med bloggandet. Annars lär jag ba komma in å skriva att ni ska gå in på Annas blogg, hon är awesome på uppdateringar och lär väl haka på på det mesta.

Nu ska jag sticka iväg på barnkalas.

Inga kommentarer: