tisdag 31 juli 2012

Jag vet! Jag suger på bloggandet och det har jag gjort länge nu. Men jag har faktiskt inte haft tid. Och inget att skriva om heller. OS har dessutom börjat så all min lediga tid tillbringas framför tvn.

Iallafall. Gotlandsveckan va makalös som alltid. Finns på http://bestofwimo.blogg.se. Har fortfarande minus på sovkontot men två veckors semester kvar, så det ska nog gå att lösa på något sätt :)

Har varit ute hos Elin också och ridit. Som jag saknar det. Faktiskt ordentligt mycket. Jag saknar tiden när vi hade hästarna på bakgården och bara kunde gå ut och pussa på dom eller så. När far flyttade från Gräsmyr försvann allt det. var tvungen att åka 3 mil föratt träffa dom, och jag hade inte råd eftersom det kostade massor av bensin med min bil och det tog FÖR mycket tid. Skulle ju jobba och träna också. Och sen sålde far alla hästar mer eller mindre. Och där försvann även mina ögonstenar. Dom som jag hade hemma på gården i massor av år. Sedan jag var sååå liten. Man kände hästarna utan och innan och var helt galen på hästryggen. Dom som jag gick ut och grät hos dom kvällarna när jag var ledsen. Det är nog bara att inse att jag aldrig kommer att få detdär igen. För någon hästgård lär jag ju inte ha råd till innan jag dör. Och dessutom vill jag ha MINA hästar då. Som jag hade förr. Värdelöst jag vet men men.



Nu har jag iaf bloggat. Så ni vet att jag lever. Två veckors semsester kvar, sen får vi hoppas att bloggsuget kommer i samband med att ajg börjar jobba igen!

1 kommentar:

Häni sa...

SÅ där ja!