måndag 2 juli 2012

Ni vet känslan. När man blir så frustrerad på sig själv, så man bara gråter och gråter. Ungefär så känner jag nu. När millimetrar förstör en hel kväll. När man vet att man kan, men att man inte har nerverna till det. Skakar som ett asplöv när jag vet att det är "på riktigt". När jag vet att "det är nu det gäller", och självklart går det åt helvete.

Nu räknar jag ner till semester (nio låååånga arbetsdagar). Jag räknar ner till gotlandsresan. Räknar ner till massor av roligheter. Behöver verkligen semester. Behöver verkligen få vila upp mig. Behöver verkligen få komma bort. Behöver verkligen få byta hjärna. Längtar till sorsele och måste nog försöka planera in en resa dit mycket snart.

Nä, nu blire sängen. Blev inte mycket sömn inatt. Kanske en sisådär 2-3 timmar. Kanske därför jag är extra känslig också. I dont know.

Inga kommentarer: