måndag 30 juni 2008

piggåallert

Jag borde gå och lägga mig.
Men jag är piggare nu än vad jag varit på hela dagen.
Det suger verkligen totalt. Jag måste börja göra nått
på eftermiddagarna. Hitta nått jävla intresse eller så.
Nånting som gör att man inte sover bort hela kvällarn!

Ska kolla med the boss i morgon om jag har samma erbjudande
från IKSU som dom har. Isf ska jag börja träna med Tomi, om
han står ut med mig villsäga. hehe.

Förresten så har jag fått förlängning året ut. Det känns riktigt bra!
Riktigt bra.

Näe, det är satc på tv nu. sen scrubs, så jag har ju det jag gör ikv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok - nu finns det en hemsida! Eller åtminstone ett embryo till sida (men det finns bilder).
Din mor har det lösenord du behöver för att kolla galleriet.

Sandra sa...

Jag ska genast försöka få tag på min mor så jag kan kolla lite ;) hehe.