måndag 4 augusti 2008

babbel.




Jag är fortf. lite besviken över att det inte blev något östersund, men jag har haft rätt trevligt här hemma också.


Fredagkväll startade med förfest hos Grannen några våningar ner - Robin alltså. Trevligt folk, träffade även min käre bror som jag inte sett på länge - Viktor alltså. Sedan begav sig folket ner på stan föratt bege oss till droskan. Efter ca 40 minuter fick jag ett sms om folk som ville att jag skulle komma till Oleary´s, och eftersom jag så sällan festar med dessa så begav jag mig mot Olles. Sen vart det käk för alla på max/subway. Jag käkade dock ingenting. (kors i taket).

Taxi sedan ca 3.5 mil utanför stan - Gräsmyr alltså. Efterfest föratt sedan sova.


Lördagmorgon satt jag och Annelie och tjattrade i telefon drygt 2 timmar innan det var dags att bege oss in mot stan. Mötte upp T & S föratt sedan åka ut till vännäs och träffa Anton :) Verkligen hur kul som helst eftersom jag inte träffat honom på verkligen jättelänge. Efter vännästrippen beställde vi pizza och for å satte oss å grilla. Lite vin och öl, trevligt folk osv.

Igår satt jag å simon å spela gammgammnintendo. Har verkligen saknat det. haha. Sen blidde det käk på stan osv föratt sedan glo film. Kungfu panda och dont mess with the zohan.Rikigt bra filmer faktiskt.


Nu är jag inne på sista semesterveckan. Men det gör inget, jag ser fram emot all min sparade semester som jag tex kan ta ut vid den eventuella (förhoppningsvisa) gotlandsresan i höst till min kära kusin. Jag hoppas verkligen jag får semester och att M är ledig/kan ta ledigt.


& imorgon får jag finbesök. Det ska bli bra. Ska försöka hitta på massa aktiviteter föratt hålla honom sysselsatt. Kanske bowling? Lite biljard? Bio? Hyra film och tjocka i oss onyttigheter? äh, nått hittar jag nog på. :)


Ska fortsätta städa nu.


tjing.

Inga kommentarer: