måndag 11 augusti 2008

hade småtråkigt.

har du:
har du några kärleksproblem: nope.
har du ätit något idag: jodå. goomidda hos mor! ^^
har du pratat med någon idag: Jag pratar alltid.
har du gråtit idag: Nope.
har du skrattat idag: haha, klart! det gör jag ju jämt.


jag:
är singel: mjo
saknar någon just nu: lite kanske!
svär ofta: Alldeles för ofta.
sjunger i duschen: Faktiskt inte.
är en morgonperson: Absolut inte.
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Tror jag hade det nångång i lågstadiet.
är kär i kärleken: nope.
vill ha barn: självklart.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Japp.


har du:
glasögon/linser: nej.
piercingar: Räknas öronen, höhö.
syskon: Jopp, 4 bröder.
jobb: Jajjemen.
för många vänner: absolut inte.
färgat håret: För många gånger.
sagt "jag älskar dig" till någon: Har nog hänt.
varit kär: Tyckt om någon, ja! kär? hmm, tveksamt.
dumpat någon: Mjo.
gjort något olagligt: Har väl alla ?!
somnat i skolan: Många gånger.
brutit ett ben: Japp, näsbenet.
tappat bort mig i min hemstad: Faktiskt!
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Jodå.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: För många gånger.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: vem har inte det? men det var väldi länge sedan.
en hemlighet som ingen vet: tror jag säkert.
sovit en hel dag: ooohja!
somnat gråtande: Jopp

Brukar du:
titta dej själv i spegeln: Ja.
ha ångest: Japp.
drömma mardrömmar: Jo, senast inatt faktiskt.
klä dig i svart: För ofta.
hata folk: hata är ett starkt ord, men ja!
lita på folk: Det finns väldigt få som jag verkligen litar på så, nej?

sista personen som:
sov i din säng: förrutom mig? M
fick dig att gråta: Det var nog mig själv.
du delade en dricka med: Minns inte.
skrek på dig: M
du fick sms från: Simon

Inga kommentarer: