fredag 29 augusti 2008

baskit.

Hissen går inte riktigt ända upp idag.

Gårdagen innebar flytt ungefär hela kvällen. Jag, Micke och Tomi skulle köra massa av Mickes möbler hit å dit. Jag klagar inte. Jag hade ändå skoj. Stressigt i slutet men det funka. strax efter 10 var vi klar och vi begav oss mot rött och tog nån öl, innan det blev att åka till mig, sitta ute på ballis till tidig morgon och snacka oså. Jag hade trevligt. Dock äckligt irriterande att ajg va tvungen att kliva upp till jobbet i morse när andra bara ligger i sängen och sover. åååh, vad jag också vill sova just nu! Ska iaf bara jobba halvdag och dagens arbete är nästan gjort. Disken är kvar, men det går snabbt. Sen ska jag Anna och Sofia till "challen" å käka eftersom det är Annas sista dag. Sen åker jag hem. & förhoppningsvis får sova ett tag :). Mina ögon håller på falla ihop just nu - jag är sådär äckligt trött så jag nästan inte vet vad jag gör. Ska börja kämpa mig igenom "fredagsstädningen" så tiden rullar och jag inte somnar. Jag vill hem. verkligen!

Ikväll ska jag iaf, (om jag får sova lite när jag kommer hem) spela poker med mina bröder och hans vänner. Dricka en öl eller två och få tiden att gå. Micke åker till norge ikv också, vilket jag tycker är äckligt tråkigt men aja. Ska börja röra på mig , få igång hjärnan lite och kanske göra lite nytta - hur det nu går!

1 kommentar:

Anna sa...

FYLLEGRIS!!!! :P