onsdag 20 augusti 2008

Finbesök från söder.

Idag är jag less på allt, verkligen allt.
Deppen smyger sig sakta men säkert på och
det är bara några få dagar kvar.

Det lilla ljus som finns är att Ebbesson kommer
upp till Umeå i morgon. Har inte träffat henne
sedan våran "tjejkväll" nångång i februari.
Har pratat med "tjejgänget" om att dra ihop något
nästa vecka. Middag på balders på Tisdagen elller
onsdagen och sedan ev. Bio, och sen utgång på lördag.
Jag tror att det kan bli trevligt att dra ihop "gänget"
från gammklassen. Det händer inte speciellt ofta och
jag tycker verkligen om dom.

Mensomsagt. Annars äre depp som gäll ikv. Om inte
Pernilla kommer hit och glor lite film och skitsnackar
litegranna. Det skulle vara mys!

--


We were trying different things
We were smoking funny things
Making love out by the lake to our favorite song
Sipping whiskey out the bottle, not thinking 'bout tomorrow
Singing Sweet home Alabama all summer long

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena gullet! tänkte ringa dig innan, men då ringde den andra sandra mig och vi blev pratandes hela hundpromenaden. kanske det blir bra senare i eftermiddag, efter att jag har klippt en kompis som också bor på lilljansberget.

pussochkram

Sandra sa...

Blir nog jättebra. Jag ska ändå bara vara hemma och tvätta heleste kvälln tror jag. Ska dock gå till berghem snabbt å lämna filmerna, så det skulle va skojj om vi kanske kunde pratas då så jag får lite sällis :] heehee!

puss