onsdag 26 augusti 2009

Äntligen har träningen kommit igång lite smått. Börjar dock inte "på riktigt" förrän 7e men det är bra med mjukstart. Trodde jag skulle ha dunderträningsvärk idag men faktiskt har jag klarat mig från det mesta. Gjorde väl bort den grymma träningsvärken efter min lilla löprunda förra veckan. Kunde knappt gå på typ 3 dagar. Näe, det känns riktigt bra faktiskt. Var gladare igårkväll än jag varit på länge. Har varit rätt nere sista tiden så det kändes riktigt skönt faktiskt.

Nu är allt normalt. RPM på lunchen 55min om jag hinner men jag ska verkligen försöka(Eftersom Helén vabbar hela veckar så blir det massa extragöra). Sen stressjobba klart allt innan fyra och sen hem och tvätta och bara ligga hemma heleste kvällen och mysa. Det blir nog himla bra det. Mitt humör kanske blir lite bättre nu när allt är normalt. Vi får väl la hoppas på det! :).

Inga kommentarer: