söndag 16 augusti 2009

Igår va jag och bror ute och åt med våra pappor. Skrattade endel när dom satte igång och pratade om hur dom var när dom var unga! Slutade på rex där jag även mötte sötaste AnnaMalin (Kusin). Satt där tills det var dags att agera chaffis ut till obbola föratt hämta baby och co. Körde runt massa i stan. Lillebror va kaxigast i världen men det va kul på sitt sätt. Efter krogen åkte jag och baby till paps ett tag. Där var det efterfest och pappa och Janne va väl rätt nöjda. Slutade med att vi åkte på att köra typ 8 - 9 mil kring 04 inatt. INTE speciellt roligt kan jag tala om.

Nu åker jag till leos lekland med mitt kusinbarn (Ebba1;P). Hade ju himla kul förra året. Typ roligare än vad hon hade :) .. Så det blir nog bra. Fastän jag hemskt gärna hade legat kvar i sängen ungefär helaste dagen!

Inga kommentarer: