tisdag 11 augusti 2009

Videon har absolut ingenting med det jag skrivit om att göra. Det är från helgen i stugan. Hampe stog och grilla och shakea loss. En riktigt härlig video bara. Till mitt skratt kommer för förstör totaly, men den bjuder jag på. Är van vid att höra att mitt skratt är hemskt, speciellt när jag umgås med Anna. Robin tror verkligen att fönstren ska spricka när vi sätter igång, och han jämför oss med ett jävla stort gäng skrattmåsar :p haha.


Annars åker jag strax till bäcksjön. Har hyrt båt och ska fiska. Hoppas såklart på storfångsten men med mitt tålamod lär jag väl ge upp om jag inte får en fisk på typ tio minuter. Ikväll är det girlsnight. Pernilla har dragit ihop en del av tjejerna så vi ska ut och käka och efter det kanske krogen eller så. Får se men det ska bli riktigt kul att träffa alla igen - verkligen! Pernilla och Tina skrev något om att piffa upp sig ordentligt. Får se hur jag gör. Men jag har liiite klädproblem eftersom 90% av alla mina kläder är trasiga. Jag får väl försöka lösa det på något sätt iaf. Annars får dom stå ut med att jag kanske ser ut som en luffare! ^^.



Nu väntar frukost och sen blir jag väl hämtat snart. Det är ju bra väder ute så jag ska försöka passa på att få tillbaka lite färg innan det är för sent. (Pernilla, du minns vad vi pratade om?! ;) Vi måste hur som helst dra igång de snart. Mycket snart! :) )

Inga kommentarer: