torsdag 6 augusti 2009

Bloggpaus.

Jag har tagit en bloggpaus. Det har varit så tunga veckor nu psykiskt för mig så jag insåg att bloggen bara skulle bli ännu mer deppande än vad den kanske redan varit. Har hänt en hel del på dessa två veckor. Bra och dåliga saker. Roliga och tråkiga. Har umgåtts med mina tjejer endel. Varit och haft en fantastisk helg i stugan med vänner, umgåtts med familjen i stugan eftersom min älskade storebror har kommit upp från göteborg i veckan, hittat tillbaka ordentligt till gamla barndomsvänner och planerat mina semesterveckor som är kvar så gott som jag bara kan. Imorgon blir det något slags poolparty hos min mor eftersom hon och Mats är bortresta och sedan åker jag och Helena ut till stugan bara vi två och ska mysa. Är dock helt själv här hemma en tid framöver vilket känns hur konstigt som helst. Jag har inte varit helt själv såhär länge som jag kommer vara nu på hur länge som helst och får helt ärligt lite panikångest. Förhoppningsvis går det över när man börjar vänja sig vid att sova själv ibland. Men jag längtar tills hunnbunn kommer hem igen.

Nu ikväll ska jag bara rå om mig själv. Ska försöka njuta av att vara själv även fast det inte är något jag vill. Ska städa och tvätta sen bara ligga i soffan och glo på tv. Under semester kommer jag inte blogga lika mycket som tidigare. Någon regnig dag framöver ska jag lägga upp bilder efter stugfesten och allt annat skoj som gjorts.

Jag kommer inte lägga ner bloggen. Jag kommer inte lösenordsskydda den. Men jag kommer inte skriva mycket alls om hur jag mår osv. Mina innersta tankar kommer att skrivas i en bok. Det kommer inte vara någon alls som får tillgång till den utom jag själv. Sä nu vet ni det!

Vart ett jävla drygt inlägg. Långt och jävligt. Men det får bli så ibland.

Hejsvejs.

Inga kommentarer: