lördag 29 januari 2011

Blev ingen roadtrip. Fick bara ett sms där mina vänner helt sonika minsann bestämt att det inte blir något. Tack för den liksom. Dom må ha pojkvänner å dyl att umgås med jämt och inte tycka att det är hela världen och att jag är astöntig(men då får dom tycka det, jag bryyyyr mig fan inte), men jag hade liksom planerat min helg efter detta och nu sitter jag här och inte har en blekaste aning om vad som händer ikväll. Tack å lov finns det folk som bjuder in mig för lördagshäng ändå =). Blir dock nykter som det ser ut. Jag är för gammal för tvådagars nuförtiden ;P

Annars så skriver folk att jag borde söka hjälp ?! Vars FAN kommer det ifrån? Jag mår så sjukt jävla bra i huvudet så psykologisk hjälp är ingenting jag behöver alls. Och om man tittar på personen i fråga, så är det nog denna som behöver all hjälp i världen. Gick ju chockerande nog bra en månad eller tre - men det höll inte längre. Och jag vet att jag har rätt i allt jag säger, så jag lämnar allt här händanefter. Tänker inte bry mig eller lägga ner energi på folk som jag faktiskt inte bryr mig om alls. Man bör väl ordna upp sitt eget liv innan man lägger sig i andras? :)

Inga kommentarer: