torsdag 27 januari 2011

Just nu är jag så arg. Så arg så arg så arg. På att "folk" tillåter sig själva att få en kniv i ryggen gång på gång på gång. Att "folk" som betyder mer än livet för mig mår så sjukt dåligt. Jag önskar att jag på något sätt skulle kunna fixa allt detta. Kunna göra allt bra just för denhär personens skull. Trots att det för min del bara finns ett sätt att få ett slut. Och det är alldeles för grymt föratt skrivas eller ens yttras i ord. Det är bara sånt jag får tänka tyst för mig själv. Tyst tyst, men alldeles för ofta.

Imorgon ska jag köpa nya träningskläder innan träningen. Sen blire en liten roadtrip på lördag. Kan nog bli sjukt kul. Sen så bjuds det visst på bio på söndag - det gillas. Behöver sånt just nu

1 kommentar:

Kia sa...

Nu får det vara nog. Min son och din lillebror mår alldelens utmärkt.Sandra nu måste du för ditt välbefinnande och din lillebrors skull sluta upp med att göra mig till djävulen.Undertäckta hot mottas inte positivt, varken av mig eller någon annan. Det finns hjälp att söka när man mår dåligt. Det bästa du kan göra för din lillebror är att sluta upp med att försöka lägga över ditt hat gentemot mig på honom. Han älskar sin mamma och tycker inte att jag är den du vill göra mig till. Så nu är det nog !