torsdag 27 januari 2011

Jag är så sjukt shoppingsugen. Fast på träningskläder. Har fått för mig att jag hittar motivationen igen om jag får köpa nya träningskläder. Har hittat så sjuuuukt mkt snyggt, men det är ju så fasligt jävla dyrt. Sen vill jag köpa skor. SKOR! Jag har inte köpt ett par skor på jag vet inte hur länge. Börjar verkligen känna att det kliar i skofingrarna. Men jag måste försöka lösa mitt redan existerande skoproblem. När jag vet hur jag ska göra, och gjort det - kan jag köpa mer skor. Men egentligen.... egentligen behöver jag inte det.

Men träningskläder. Det behöver jag. Jag har inte tid att tvätta så himla ofta så träningskläderna tar liksom slut. Måste alltid skicka hem lite grejer med morsan bara föratt slippa använda samma äckliga kläder två gånger på rad. Jag använder typ bara träningskläder på veckorna. För jag har arbetskläder på jobbet, och när jag kommer hem hoppar jag direkt i min OP.

Näe, måste försöka tagga till. Känner att jag måste försöka sluta stressa men försöka behålla taggen på träning.

Semester? Bju? Någon? Tack, bra hej!

Inga kommentarer: