tisdag 25 januari 2011

Önskar att jag ärvt den smala sidan av släkten. Idag är ingen bra dag. Idag hatar jag allt. Träningen gick iaf bra. Men somsagt. Tycker inte det ger något. Jag börjar tappa hoppet om att nångång bli smal. Att en gång få vara nöjd över mig själv. Och att vara nöjd över mig själv, händer inte ofta. (läs:aldrig) Jag är alltid stressad. Tycker att jag kan prestera mer än vad jag gör heeela tiden. Kräver så otroligt mkt av mig själv. Vill alltid vara alla till lags samtidigt. stress stress stress. ÅÅÅÅÅH, vad jag är less just nu.

Jag behöver komma bort från denhär staden. Denhär staden gör mig deprimerad. Gamla minnen som finns kvar. Kanske räcker det med att köpa ny lägenhet? Byta miljö? Jag vet inte. Vet ingenting.

Nu äre handboll. Okomplicerat att titta på. I need it. Kom igen nu. Vinn förfan!

Inga kommentarer: