söndag 29 maj 2011

Det har varit en galen helg. Kan inte säga annat. Men fy satan vad jag haft kul. :) Mkt folk, mkt händelser och galen stämning :) Dock förstördes mitt liv litegrann igårkväll när min telefon bestämde sig föratt sluta fungera. Har fått låna en telefon av Appiah men har fan inga nummer kvar. Jag är sjukt bitter över detta, eftersom mobilen verkligen är mitt liv. Är skadat irriterad över att jag aldrig kan få ha en fungerande telefon.

Har tagit över 200 bilder i helgen, men pallar inte att lägga upp några nu. Det kommer kanske i morgon eller senare. Kommer ju inte ens kunna mobilblogga nu, så det lär väl inte bli uppdaterat sådär galet mycket.

Fyra dagar kvar tills vi åker till sthlm, och fem tills vi lyfter till turkey. Jag är lite lätt taggad! MKT taggad. Fan va skönt det ska bli att komma bort härifrån!

Inga kommentarer: