torsdag 26 maj 2011



Nu har jag helg. Gick hem en aningens tidigare från jobbet dessutom. Nu är jag helt död. Ska lägga mig å slökolla bigbrother och försöka vila/sova en timme eller två. Halv sex väntas ett grymt bodypumppass (känns kul att det snart är kvartalsbyte). Sen hämtar jag Annelie på bussen kring halv tio. Kul med sällskap från Lycksele en sånhär helg. Speciellt eftersom Annelie är en så bra tjej! :)

Ledig i morgon alltså. Suger att det ska va pissdåligt väder, men med ett paraply ordnar sig allt (undra om jag ens har ett paraply :o ?! ). Hoppas och tror på en kalasbra helg. Må baksmällan fara åt fanders. Har inte tid att ligga pall å kräkas hela lördagmorgon, och orkar inte vara otaggad till lördagkväll. ;) Välkomnar baksmällan igen ev. sent på söndagkväll när jag kommit hem från morsan eftersom det är morsdag då <3 (om du nu tagit sig hem från barcelona innan dess, men det verkade ju som att askmolnet försvinner nu, vilket även är bra för våran turkietresa :D )

Nu dyker jag ner i min OP och sen bäddar jag ner mig själv i soffan ett tag.

Inga kommentarer: