tisdag 31 maj 2011


Om två dagar flyttar min älskade bror från Sverige. Han ska prova turen på Malta. Är faktiskt jävligt impad över att han vågar lämna allt och alla och bara sticka. Impad och avundsjuk. Hade gärna gjort något liknande själv, men jag är för feg, och för bekväm. Han kommer saknas. Otroligt mycket. Vem ska nu skydda mig på krogen?! ;) Tur att Viktor kommit hem därifrån igen. Han fick hemlängtan efter 10 veckor. Tror dock lite mer på Rasmus när det gäller det seriösa med att få ett bra jobb och sköta det. (inget illa emot Viktor, han är bäst han med, det är dom allihopa mina bröder) Det ända possitiva med hans flytt, är gratis boende på Malta när jag vill och det kostar typ bara 350 spänn att flyga dessutom. Såååå, han bör ju vänta sig lite besök ;)

Så, nu vet ni det. Just nu sitter jag å väntar på att AnnaIs ska komma å hämta rally så jag får gå å sova nångång ;P Är så sjuuukt trött. I morgon fyller världens bästa Mats år, vilket självklart ska firas - efter att jag jobbat klart och växlat alla pengar som ska växlas. (Dom hade slut på forex idag när vi va där).

Godnatt

Inga kommentarer: