onsdag 18 maj 2011

Har haft en på riktigt rätt pissig dag även om jag försökt hålla humöret hyffsat på jobbet. Hatar mig själv föratt jag inte åkte å tränade men träningsvärken plågar mig fortfarande så jag hade förodligen inte ens kunnat lyfta stången. Kan knappt gå normalt så att fara å springa kändes inte så aktuellt.

En pissig dag, men strax åker jag å ser nya Pirates på bio. Hoppas verkligen den är bra så den inte förstör de underbara tre första filmerna.

Har så mkt jag skulle vilja skriva, men som jag verkligen måste undvika. För mitt eget bästa. Men jag är lite rädd för mig själv vissa gånger. Rädd för vad som komma skall. Tror det är därför jag blir så irriterad dessutom.

Lite glad blir jag iallafall nu när Viktor flyttar hem från Malta imorgon. Dock förstörs det litegrann när jag vet att Rasmus flyttar dit om två veckor :S

Äh, måste dra fram nå "biosnygga" kläder (hade fan helst farit i min onepieace men det kändes lite väl udda;P) och fixa makeupen innan jag beger mig. Hoppas verkligen att morgondagen inte blir lika jobbig och dryg. Pallar inte att vara gnällig. Pallar inte att vara bitter.

Jag är en glad människa, så låt mig vara glad. Tack! :)

Inga kommentarer: