onsdag 13 juli 2011

Jag vet att jag suger på blogga nu förtiden. Det händer inte så mkt intressant, eller så kan jag inte berätta det som händer pga olika anledningar. Därför blir det istället så att jag inte bloggar alls. Förhopnningsvis kanske min mobil blir lagad så jag får tillbaka den, för då kan jag mobilblogga. Mobilen jag har nu är från stentiden så man kan inte göra något via den , tyvärr.

På fredag jobbar jag bara tills kl halv elva, sen åker jag å Filip upp till sorsele. Ska bli sååååå skölnt att lämna Umeå igen. Har släktträff på lördag så det ska bli himla roligt. Det är inte ofta verkligen ALLA samlas (vi är väl en sisådär 60-70 styckna) :) Sen när jag kommer hem är det bara drygt en vecka kvar innan vi drar till Gotland :)

Nä suckers. Ni suger ändå på kommentera så det borde väl inte spela nån roll om jag skriver eller inte. Nu ska jag ut å ränn lite. Vi hörs.
Tjing

Inga kommentarer: