onsdag 20 juli 2011

Två dagar kvar till semester efter att denna är gjord. Snacka om att denhär veckan gått 10 gånger långsammare om man jämför med andra veckor.

Foten är lite bättre. Men det gör fortfarande sjukt ont. Men med värktabletter och salvor så är det uthärdligt. Kastade iväg kryckorna igårkväll för dom va bara ivägen och gjorde mig irriterad.

Satt iallafall med goda vänner på balkongen igår. Grillade gott kött, vissa drack och andra inte (läs:jag ;P), spelade kortspel, pratade massa skit och bara hade trevligt. Det är såna kvällar jag gillar. Inget planerat. Bara de närmsta och sen tar man allt som det kommer.

Sover fruktansvärt dåligt på nätterna nu också. Alltså, RIKTIGT dåligt. Tror jag fick sova en timme mellan fem å sex inatt, annars låg jag mest å titta i taket å filosofera. Tur man hade vänner som var vakna och kunde underhålla en titt som tätt ;). Det märks dock på dagarna att jag knappt sover. NU på jobbet skulle jag lätt kunna gå å lägga mig å sova timtal, men på nätterna när jag KAN och FÅR sova så går det inte. Sjukt irriterande.

Nu, slutsvamlat. Snart helg. Foten på bättringsväg och jag har insett att det kanske var meningen att den skulle "gå sönder" igen.

Tack å adjö

Inga kommentarer: