lördag 23 juli 2011

"Talking about a past relationship doesn't mean you're still stuck on it, sometimes it's a reminder not to screw up again."


Gårdagen levererade. Skulle fira min semester med ett glas vin i solen var tanken, men folk droppade in eftersom och tillsist var lägenheten full av glada människor och festen fortsatte fram tills ca halv fyra inatt.

Sjukt varmt idag. Låg ute i solen med Anna ett tag mitt på dagen, men jag pallade inte. Bakis å sol är inte en bra kombo. For ner på stan å shoppa istället. Maaassor. Har lite ångest nu. Men köpte faktiskt en termos. Är inte det typ vuxenpoäng. Kunna koka kaffe å ta med sig på picknick ;P.

Nu är jag egentligen döstressad. Middag vankas hos grannen om tio min och jag sitter fortfarade i handduk. Sen blir det ålidhem och inflyttningsfest. Ser fram emot kvällen.

Inga kommentarer: