lördag 4 augusti 2012

Gårdagen va helt okej. Vart spontanfylla på torsdagkväll vilket gjorde att jag inte alls mådde bra på morgonen, men efter lunch nere på stan med Anna och sen lite soffläge framför OS så blev allt bättre. Drog på mig träningskläderna och for och RPMa med Anna, Nina och Markus. Trots tröttheten gick det bättre än jag trodde. Bastu efter det och lite skitsnack, sedan tacobuffé till middag. Tokmätta och belåtna åkte vi och bowla en sväng föratt sedan hälsa på gamla krigare som jag faktiskt saknat lite. 

Upp med tuppen idag för ett Bodypump-pass med Anna, Nina och Markus. Gick bättre än jag trodde med tanke på att jag inte pumpat på.... typ 3 veckor? Man känner att man tappat, men jag höll mig på samma vikter som förr och klarade det, även fast det krävdes mycket från tjurskallen som jag tack och lov har ibland. Ryggen är som vanligt fuckad, men det börjar jag bli van vid.

Dusch, frukost, sen göra sig iordning för kvällen. Hoppas på en bra kväll utan kaos och problem. Men det är bara att kämpa emot och hålla tankarna borta. Kanske lämna telefonen hemma? Vore rätt skönt, fast med mitt beroende klarar jag nog inte av det. ;p 




Inga kommentarer: