måndag 19 november 2012

Avslutade dagen med både Bodybalance och Attacken. Helt galet hur stel jag är. I övrigt är väl allt som vanligt. Mycket tankar i huvudet. Kanske lite mer än vanligt. Känner mig lite ledsen efter helgen också. Eller, förvirrad kanske. Fundersam. Men det blir bra,


Imorgon är det den vanliga mystisdagen med Combat och bastu. Träna är verkligen ett ställe där jag mår bra. Skulle kunna fara dit å bara dricka kaffe om jag hade lite och göra, bara föratt jag trivs i deras miljö. Och med alla instruktörer, och alla man lärt känna som också är där. Helmysigt place helt enkelt.

Ajust. Fick dessutom ett mail nu om att styrelsemötet i GBG på torsdag är inställt. Så jag blir hemmavid istället. Jag som hade sett fram emot det, även fast jag var galet nervös också.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Se det positivt att du slipper flyga iaf ;)