torsdag 15 november 2012

Imorgon kan inte bli annat än en bra dag. Jobbar fram till ca 13.00, sen äre Studio88 som gäller. Slinga, färga och klippa. Ska bli så GALET skönt att få göra nått av risboes uppe på huvdet äntligen.


Efter det ska jag och Anna mötas upp och dricka lite vin, för 19.30 väntar ca 1½ timmes galen humor. Vi ska nämligen fara å se Johan Glans. SOM jag längtat. Jag älskar verkligen hans humor. Han och Betnér är typ dom bästa. Betnérs bitterhet går ju inte annat än älska :)


Dessutom är lördagen fullbokad. Jag älskar fullbokade helger, eftersom jag har svårt att inte bli deprimerad av att bara sitta hemma. Jag vill ha action i mitt liv. Jag vill hålla mig sysselsatt så denhär helgen kommer vara perfekt.
Har tagit på mig jobb på lördagen. Efter det ska jag försöka hinna en snabbis till Obbola och säga grattis till Devin som fyller 3 år :) Sen hinna duscha, fixa, städa innan jag ska bjuda mina tre sockerpullor på middag. Tänkte mig porterstek m. tillbehör och efterrätt blir nog vit chokladmouse med hallon. Yummiie.
Sen lär vi sitta och prata, dricka drinkar, prata, dricka vin och sen prata lite till, innan snälla Fredrik ska köra ut oss till Rickleå för älghippa.

Söndag lär jag må som jag förtjänar. Har inte festat på typ 2 månader, men minns dock hur dåligt jag brukar må, så det känns, för en gångs skull, skönt (!) att söndagen är oplanerad. (förrutom bingolotto på kvällen kanske?! ;) )

Så, nu vet ni vad jag gör i helgen, och då förstår ni att jag inte har tid att hänga här ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

I don't even know how I stopped up here, however I believed this submit was great. I do not recognise who you are however certainly you are going to a well-known blogger if you are not already. Cheers!
Also see my page > Do Not Click Here

Linda Eklund sa...

Ha en underbar helg kära du <3