söndag 18 november 2012

Vilken helg det har varit. Fredagen och Johan Glans va det roligaste på länge. Jag skulle kunna se den showen om och om igen - SÅ bra var det. Skrattade och torkade tårar i 1½ timme. Tröjärmarna va dyngsura efteråt. Tog en promenad till Ålidhem och Lokal efteråt och mötte upp Pernilla, Nina, Elin och Ingrid där för lite prat.

Gårdagen bestod mest av pyssel med middag och efterrätt och städning osv. Även lite jobb fick jag in där. Middagen blev god. Efterrätten också. Sällskapet var lovely och vi hade riktigt riktigt roligt. Avslutade kvällen med en snabbsväng till rickleå och älghippan. Dock blev det en situation, så det blev en rätt tidig kväll.

Idag har vi haft Ghost Whispermarathon hos Pernilla, innan vi spelade bingolotto och sedan solsidan. Vi börjar fan bli pensionärer.

Nu avslutar jag kvällen med mitt absoluta favvoprogram som äääntligen börjar igen. Vem kan slå Filip och Fredrik. Underhållning på hög nivå. Skulle LÄTT kunna va med. Dom får göra så sjukt roliga grejer :)

Bjuder på bilder från helgen när min kamera kommer hem igen. Den har varit ute på äventyr i rickleås skogar fick jag veta idag.

Inga kommentarer: