söndag 25 november 2012

Tog mig upp från sängen 17.15 igår. Galet hur dålig jag var. Men va tvungen att slänga mig i duschen och fräsha till mig eftersom det väntades middag på Lottas kl 19. Jag, lillebror, Macke, Isak, William, pappa, Rasmus, Viktor och Hampe blev vi. Supertrevligt trots att min kväll bestod av isvatten.

Idag har jag strosat omkring på stan. Skyltsöndag tydligen. Har noll julkänsla. 6 plusgrader och regn. Jippie. Va dock kul att stå och spana på alla barn som skulle hälsa på tomten. Kolla på folk skulle jag kunna sysselsätta mig med en hel dag faktiskt. Träffade på Renita, Erik och Devin också. :) Shoppade en del, trots obefintliga pengar men men.

Eftersom det inte blev någon träning igår, tog jag tag i det efter stadsturen istället. CX och pump blev det. Hade tokmycket energi faktiskt, även fast Pumpen inte var vad det brukar.

Har dessutom hunnit vara på middag hos mamma och Mats, och efter det hjälpt Daniel med att fixa en dörr.

Nu ska jag landa i soffan. Solsidan följt av Filip och Fredrik. Kring 22 skulle en av mina puddingar komma förbi en snabbis. Kalaskanon.

Inga kommentarer: