torsdag 28 januari 2010

Det är något fel på mig, helt seriöst. Jag förstår inte varför jag tillåter vissa saker. Jag skulle bara vilja känna mig uppskattad nångång, omtyckt och inte ratad. Men det är totalt tvärtom. Jag försöker och försöker med allt jag gör blir bara fel. Fel fel fel. jag har inte så mycket mer att ge. Jag behöver närhet. Helst hela tiden. Jag behöver värmande ord. Jag behöver tröstande om jag är ledsen och inte folk som blir irriterade på mig istället. Jag har aldrig varit den människan som gråter, och nu gråter jag typ hela tiden. Det är något fel.

Jag har iallafall med mig kladdkaka till jobbet idag. Här får jag iaf liiite av det jag behöver. Glädje, beröm och uppskattning. Det är kul att göra saker här.

Hursomhelst, får nog ett utbrott närsomhelst. Bäst att sluta

1 kommentar:

hampus sa...

Du är min super bästa syster, och du är bra på alla sätt. Och det vet du! =) hoppas allt löser sig!