fredag 22 januari 2010

Långlunchade med Sofia idag. Oj vad vi pratade. Oj va mycke vi hade att berätta för varandra. Oj vad vi skrattade. Och oj, vad jag insåg att jag verkligen har saknat henne. Hon gjorde verkligen allt på jobbet innan hon slutade. Jag säger ofta att jag saknar folk hit och dit, och nej, jag ljuger inte då, men jag kan säga att jag har saknat henne liiite extra.

Stan med Tovas efter jobbet. Hade prensentkort på Åhlens som jag fick av lillebror i julklapp som användes upp på parfym. Jag köper väldigt sällan dyra parfymer, men när lillebror ger bort 500kr så kan man ju inte låta bli :) . Köpte två tröjor på H&M också.

Väntar på att Micke ska duscha klart snart så jag kan stressa mig iordning. Ikväll ska jag nämligen på hockey. Det var inte igår. Och jag ser fram emot det. Inte just att se löven eftersom dom är rätt kass, men föratt göra något annorlunda nångång.

Sen får vi se vars kvällen tar oss, men det blir ju inte tråkigt när man umgås med bra folk :)

Inga kommentarer: