söndag 10 januari 2010

Jag är sjukligt uttråkad just nu. Plingade på dörren för ett tag sedan och när jag kollade vilka det var så var det två gamla gubbar. Jag blev rädd och gick och la mig i sängen och sov istället föratt öppna. Jag blir nojjig när jag är själv. Gårdagen var trevlig även fast jag var nästan nykter. Drack typ två öl på hela kvällen! :P Har nada pengar så jag kunde verkligen inte köpa något.

Nu sitter jag och väntar på mami. Hon vet att jag aldrig lagar mat när jag är själv så hon ska komma och hämta mig och bjuda på tacos. Söt mamma. Sen när jag kommer hem igen MÅSTE jag ta bort alla julgrejer. Jag har tänkt göra det hur många dagar som helst, men det har aldrig blivit av.

Update: Blev visst så att vi måste bogsera bilen idag. Måste gulla lite med Simon och höra om han kan hjälpa till, jag vågar inte riktigt. Ååh, det kändes så fruktasnvärt drygt kan jag tala om!